DJ Serhat Serdaroğlu - Türkçe Set Vol 1 (Club Mix 2014 Non Stop) [FREE DOWNLOAD]

24 Mart 2017 Cuma

Bir hafta daha bitti..!

Bir bakıyorsun bir haftanın daha sonuna gelmişsin , çalıştığın zaman sanki zaman geçmiyor gibi hissediyordun "bir an önce hafta sonu gelsin kendime bir geleyim" diyordun şimdi bana her gün hafta sonu ama zamanın bu kadar çabuk geçtiğine bazen bende inanamıyorum..

Geçen hafta da bir önceki haftaya dair bir şeyler yazmıştım bundan sonra bu tarz postlar yazmayı düşünüyorum en azından günlük yaşama dair de bir şeyler paylaşmış olurum. Sosyal medya hesabım uzun zamandır yok çokta aramıyorum açıkçası yokluğunu Serhat'tan arada sırada bakıyorum o kadar , benim tek sosyal medyam Blogger 



Uzun zamandır eve gazete almıyorduk yani uzun zaman dediğim de 1 ay belki de 1 ayı geçmiştir. Gazete okunduktan sonra evde lazım oluyor kızartma yaparken, kuşun altını değiştirirken her zaman elinin altında olması gerekiyor.
Cumartesi günü ben kahvaltıyı hazırlarken Serhat'ı bakkala gönderdim ekmekle , gazete aldırdım kahvaltı yaptıktan sonra bulmacaya başladım sonra da gittim kendime sütlü bir Türk kahvesi yaptım bulmacanın 3 sayfasını da bitirdim ardından da gazeteyi okudum . Yaz gelsin de şu işi balkonda yapsam diye de bir iç geçirdim hoş bizim balkon ince uzun ama yine de o açık hava keyfi bir başka oluyor ☺


Pazar günü eşim kuşumuza mama almaya gitmişti, hava da yağmurluydu bizim evde de şu şeffaf şemsiyeler var ya hava yağmurlu olunca nereden çıktığı belli olmayan satıcıların sattığı heh işte onlardan vardı yine iyi 1 senedir bize iyi dayandı öncesinde de eşim kullanıyordu 2 senedir kullanılıyordur diye düşünüyorum. Serhat beni aradı " Aşkım şemsiye parçalandı buluşalım alalım " dedi. Bizim burada " süslü sokak " olarak adlandırılan bir sürü bir milyoncu , incik boncuk satan yerler var tam da bir milyoncunun önünden geçerken oradan adam anons ediyor " Şemsiyeler 10 TL" diye bizde gittik açılmamış paket bulduk aldık bir de küçük şemsiye taşıması hem kolay hem de portatif büyük şemsiyeler sıkıntı ya otobüse biniyorsun tıklım tıkışık oluyor şemsiyeye mi sahip çıkacaksın kendine mi belli değil o yüzden iyi oldu ☺


Yine aynı yerden 15 TL'ye pufidik terliklerden aldım benim yadigar 3 yıldır gittiğim terliklerim artık parçalanmıştı öyle düz terliklerde giyemiyorum çünkü ben evde pek terlik giymeyi sevmiyorum ancak böyle terlikler giyeceğim ki ayağımdan çıkartmayayım .


Yine Pazar günü O Ses Türkiye'nin finali vardı Hadise'nin kazanmasına sevindim bana sorarsanız Şampiyon Dodan olsa da aslında sırf Hadise kazansın diye herkes Dodan'a mesaj attı diye düşünüyorum.Sizce ? Yıldız Tilbe'de , Hakan Hatipoğlu'da Hadiseyi desteklediğini söyledi ee durum böyle olunca Dodan'dan çok Hadise'nin şampiyonluğu kutlanmış oldu.Ama hakkını yiyemem gerçekten müthiş bir sesi var Dodan'ın ama bu sene dediğim gibi herkes Hadise'nin şampiyon olmasını istediği için bir nebze Hadise kontenjanından yararlanılmış gibi oldu ☺



Pazartesi günü ilk kez karnıyarık yaptım eşimin en sevdiği yemeklerden biri benimde patlıcanla aram yoktur sonuç olarak eşim beğendi önemli olanda buydu zaten ☺ Bu zamana kadar hiç bu evde karnıyarık yapılmadı mı derseniz yapıldı ama daha çok annem geldiğinde yaptı ilk defa kendim denedim oldu aslında yapması çok basit bir yemek.

Oğlumuz Trump nasıl da büyüdü 4 aylık olacak şuna baksanıza ya ☺

Geçen hafta cici kuş diyordu bu hafta da artık net bir şekilde babacık diyor tabi sürekli diyemiyor ara sıra söylüyor artık konuşmaya başlaması bizi bayağı mutlu etti diyebilirim oğlum için ayrıca post yazmam lazım bazen bizi o kadar güldürüyor ki anlatamam bazen de yaramaz çocuk gibi perdelerden aşağı indiremiyoruz ☺


Bugün TV 8 'de saat 20:00'da Türkiye Finlandiya maçı var . A Milli Futbol Takımımıza bol şans diliyorum , umarım bu maçı alırız.

Saygılar..

21 Mart 2017 Salı

Hoş geldin İlkbahar..!

2015 Göztepe Lale Festivalinden 

Evet bugün 21 Mart ilkbahar'ın başlangıcı bugünden itibaren güneş ışınları Kuzey Yarım Küreye dik düşmeye başlar. Güney Yarım Küre sonbahar'a girerken Kuzey Yarım Küre ilkbahar'a giriyor neden böyle bir giriş yaptım bende bilmiyorum sanki coğrafyam süper ☺ Hatta hiç sevmediğim konulardır bu paralel meridyenler falan neyse Güney Yarım Küredekiler siz ilkbaharla yazı geçirdiniz , kışınızı da doyasıya yaşayın biz de ilkbaharımızı yazımızı doyasıya yaşayalım değil mi ya ? keşke şöyle bi imkanım olsa yazın Türkiye'de yaşasam kışında Güney Yarım Küre de neresi sıcaksa orada yaşasam hayaller hayatlar biz daha Antalya'ya yerleşemiyoruz yurt dışı nerdeeee ☺

Fotoğraf Kaynağı : Kahramanmaraş Belediyesi

Yaz geliyor , ben hala iş bulamadım korkuyorum da yazın ortasında bulurum diye ☺ hoş yazın ortasında bulsam ne olacak bulmasam ne olacak sanki tatil planımız var ? Geçenlerde sabah uyuyorum eşim mesaj attı ona uyandım " Ramazan Bayram'ında Kahramanmaraş'a (Andırın ilçesi) bizim akrabalara gidelim hem sende görürsün köy hayatını " dedi bende " ben işe girersem o zaman ne olacak ? hadi girdim ya bayram seyranım olmazsa hadi oda oldu bu sene bayramlar öyle 9 gün değil ki " dedim gerçekten de öyle Ramazan Bayram'ının ilk günü pazara geliyor yani anca cuma akşamından yola çıkıp salı tekrar döneceksin oda 12 saat bir yolculuk geçireceksin . Bende eskiden derdim " ben hiç köye gitmedim inek sağmak falan merak ediyorum " diye anamm bir baktım kocam böyle bir teklifle geldi☺doğruya doğru hiç öyle köye gitmedim Sivas'ın bile merkezine gittim , diğer yaptığım tatillerde de hiç köy hayatı olan bir yere denk gelmedim merak etmişimdir..

TRT Belgesel de bir program var Doğadaki İnsan diye bizde kanalları geziyorduk şansa denk geldik bu programa neyse Doğadaki İnsan yani Serdar Kılıç dağ evinde yaşıyor işte kendi kendine dağ evini falan yapıyor eşimde oradan şevk aldı böyle köy hayatını merak edip gitmek istiyor Serhat'ta en son çocukken gitmiş . Ne diyeyim şimdilik tatil planı bu gözüküyor ben hala iş bulamazsam çokta masraf olmasın diyerekten en kötü teyzemlerin yazlığına Arsuz'a ( İskenderun'a ) gideriz 1 hafta ..


Ee yaz geliyor eşimin yime DJ lik işleri başlayacak ki şu anda bile bir kaç ay sonrasının rezervasyonlarını alıyor şehir dışından bile arayan var da neyse .. Yahu evleneli 1 sene olacak ben Serhat'ı şu son 2.5 aydır hafta sonu evde görüyorum onun haricinde ya DJ lik yaptı yada çalıştığı yerde ek mesai yaptı bir de şansa kışın evde kışın da insanın evden çıkası bile gelmiyor ki puf ne olacak böyle bilmiyorum biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var sürekli ev ev insanı belli bir süreden sonra basıyor.


İş ilanlarına ilk başlarda hep Kariyer.net den baktım sonra da Secretcv'ye üye olayım dedim ben iş bakarken çok seçici davranıyorum önce yer neresi , sonra çalışma günü , sonra çalışma saatleri falan derken bu süre zarfında az yere başvuru yaptım . Secret cv'ye üye olduktan iki gün sonra bir firma beni aradı görüşmeye çağırdılar bende " nereye geleceğim " dedim bayan " Üsküdar'a ama çalışılacak yer Ümraniye " deyince gözlerim ışıldadı bu arada ben oraya başvuru yapmamıştım onlar beni bulmuşlar .

Şubat'ın başıydı görüşmeye gittim güzel de geçti o hafta sonuna kadar arayacaklarını söylediler ama arayan soran olmadı üzerinden iki hafta mı üç hafta mı ne geçti dayanamadım ben aradım yani nedense oraya çok bel bağladım görüştüğüm bayan " biz de firmadan bilgi bekliyoruz daha net bilgi gelmedi ben sizi arayacağım " dedi Allah Allah hani "arayacağımdan "kasıt ne onu çözemedim ? olumlu mu diye düşündüm yoksa herkese söylenen bir şey midir ? Çünkü görüşme esnasında da bayan " şu an olumlu benim için ama daha görüşmeler yapacağız " dedi..

İlana her gün bakıyorum hala açık gözüküyor ama benim tekrar aramaya yüzüm yok ne yapsam ne etsem dedim o günde annem gelmişti bir hafta önce falan bende annemi arattım :) ay ne komiğim değil mi ? Ama merak ettiğim tek şey "hala arıyorlar mıydı birilerini"  neyse annem kendi adına arıyormuş gibi yaptı . Santral de ki bayan da hemen aktardı İnsan Kaynaklarına çok şaşırdım benim eski çalıştığım yerde öyle şeyler olmuyordu karşı taraf başvuru yaptıysa yada bizim tarafımızdan aranıldıysa biz o şekilde görüştürebiliyorduk sıfır bir iş başvurusu için direkt telefonda bilgi verilmiyordu neyse annemi aktardılar bayan " görüşmeler bitti ilanı kaldıramadık " demiş şimdi görüşmeler bittiyse birileri o işe başladı mı ? Yada hala bilgi mi bekliyorlar ? En son gidicem firmanın oraya dicem böyle böyle başlayan var mı diye . Hani benim tahminim şöyle o hafta bütün görüşmeler yapıldı onlarda beklemeye başladı (onlar dediğim bu aracı firma yani oranın danışmanlığını yapıyorlar )çünkü ben iş görüşmesinden çıktıktan sonra bi tanıdığıma söyledim oda başvuru yaptı aramadılar bile onu . Ne bilim ben bayağı sevdirdim oysa ki kendimi :) bir de evimin işe yakın olması büyük avantaj onlara , yani bence öyle ben olsam beni seçerdim :) Neyse Allah hayırlısını versin dualarınızı eksik etmeyin he bu arada bu çalışılacak yere bir iki kişi değil 30 kişi alınacaktı hadi 100 kişiyle görüştüler benim hiç mi şansım yok yav ☺

Ben yazımı yazdım tam saygılar yazıyordum ki kocamdan bir telefon geldi bu çalışılacak yerde tanıdık var aslında bir değil üç kişi ☺biri eşimin abisi , diğeri ise kayınvalidemin çok yakın arkadaşının eşi , biri de eşimin arkadaşı ama ne yazık ki sadece o binada çalışan eşimin arkadaşı diğerleri sahada çalışıyor ama 20 senesini vermiş biri var sonuçta kayınvalidemin arkadaşının eşi bence bir yaptırımı olmalıydı en azından konuşulabilirdi ama neyse detayları anlatmıyım iş olumlu veya olumsuz olsun o zaman anlatayım. Kocam arkadaşıyla konuşmuş " başka pozisyonlara alındı da bu pozisyonda daha kimse alınmadı ben bir haber gelirse seni de haberdar ederim " demiş. En azından kimse alınmadı şimdilik içim rahat ve nedense bu işin olacağına çok inandım 6. hissim normalde inanılmaz kuvvetlidir ama bu 6.his mi yoksa gerçekten orayı çok istediğimden midir böyle duygular içindeyim bilemiyorum..Allah yardımcım olsun ve gönlüme göre olsun dualarınızı eksik etmeyin..!

Saygılar..

18 Mart 2017 Cumartesi

Çanakkale Zaferi 102. Yıl / Şehitlerimizi Saygıyla Anıyoruz




Çanakkale içinde vurdular beni ,
Ölmeden mezara koydular beni ,
Of gençliğime eyvah ..!

Çanakkale içinde aynalı çarşı ,
Ana ben gidiyom düşmana karşı ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir uzun selvi ,
Kimimiz nişanlı kimimiz evli ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale üstünü duman bürüdü ,
On üçüncü fırka harbe yürüdü ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde toplar kuruldu ,
Vay bizim uşaklar orda vuruldu ,
Of gençliğim eyvah ..!

Çanakkale içinde bir dolu testi ,
Analar babalar umudu kesti  ,
Of gençliğim eyvah..!

17 Mart 2017 Cuma

Bu hafta nasıl geçti , neler yaptık ?


Cumartesi günü hava gri,yağmurlu az biraz da soğuk evden dışarı çıkıp alışveriş yapmak bile canım istemedi hoş evde yine bir şeyler vardı ama eşimle daha önceden konuşmuştuk benim kaç gündür hatta kaç aydır canım Burger King'den Whooper Menü istiyordu neredeyse 1.5 senedir Burger King'den hiçbir şey yemedim geçen Survivor'da gördüm Burger King'den ödül verdiler bu da iyice benim isteğimi körükledi ondan önceki haftada Popeyes'den ödül vermişlerdi. Eşim'de "Çok güzel bir menüsü var Popeyes Maxi Avantaj Menü ondan yiyelim mi" dedi o hafta internetten baktığımda daha Ümraniye'de şubeleri yoktu sipariş veremedik cumartesi günü ben Burger king'den sipariş verecektim tiklagelsin.com'a girdim bir baktım Ümraniye'de Popeyes şubesi açılmış neyse Burger biraz daha beklesin hem bu menü daha bir doyurucu olacağa benziyordu , eve sipariş verelim dedik.(Bu arada evleneli 11 ay olacak biz bu siparişle birlikte ya 6 kere ya 7 kere sipariş vermişizdir onun haricinde hep evde yaptığım yemekleri yedik) bir baktım Türk Telekom Selfy'lere süper kampanyalar yapmışlar bu menüde 18.50 TL'di bir alana bir bedava kampanyası vardı hemen kodu gönderdim internetten sipariş verdim valla bir menü fiyatına iki menü yedik aklınızda olsun yani bir menü fiyatına iki menü birden yiyebiliyorsunuz.

Menü : Tavuklu dürüm , lahana salatası , 6'lı nuggets , patates içecek(kola,fruko ne tercih ederseniz)
Şansa eşimin istediği menü kampanyadaydı başka menülerde var maxi'li ama eşimin istediği menünün olması çok daha iyi oldu . İnanılmaz doyurucu ben ilk baktığımda " doymam" diye düşündüm doydum üstüne bıraktım daha sonra yedim.Tavsiye ederim bu menüyü size.Ayrıca tiklagelsin'e arada bakın süper kampanyalar oluyor.


Türkiye'de en çok beğendiğim erkek Burak Özçivit ve en çok beğendiğim kadın Fahriye Evcen nişanlandı. Açıkçası bu Çalıkuşu dizisi yayınlanmadan öncede bana hep sorduklarında en çok bu iki ismi beğendiğimi söylerdim (biraz zor beğenirim) kimisi Kıvanç Tatlıtuğ der ama ben hep Burak Özçivit derdim ki onu görmüş biri olarak bunu söylüyorum ve o zamanlar bu kadar meşhur da değildi Çengelköy'de işe gidiyordum İhanet dizisi vardı hatırlar mısınız işte o zamanlar görmüştüm yani yaklaşık 7 yıl önce ☺ Fahriye Evcen'in de doğal , duru bir güzelliği olduğu için beğeniyorum kilolarca makyaj olmuyor yüzünde. Sırf Çalıkuşu dizisini de bu ikisi için izlemiştim hatta " Çok yakışıyorlar ya" derdim sonra Sevgili oldular çoook mutlu oldum ☺ Allah bir yastıkta kocatmayı nasip etsin.


Neyse asıl benim dikkatimi çeken arkadaki tül perdeler benim evimin perdelerine benzemiyor mu ? ☺İlk gördüğümde " Serhat baksana bizim perdelere ne kadar benziyor " dedim oda benzetti gerçekten de benzemiyorlar mı ?

 

Pazar günü YGS vardı benim kuzenlerimde girdi inşallah güzel sonuçlar alırlar. Ama şu çocuğun ve diğer giremeyenlerin gözyaşlarına ne demeli ? Ya çok üzüldüm bende ağladım ağlayacaktım bizim zamanımızda böyle bir şey yoktu nereden çıktı bu 09.45'den sonra alınmamak ? Hani son 5 dakikasında almazsın anlarım da ama daha 15 dk var yazık yahu bir de bu çocuk işten gitmiş oraya.Bilmiyorum da bence bir sürü insanın günahına girdiler Allah bilir ben bir şey diyemem gerçi..Tabi ki insan o stresle, o heyecanla evde duramaz erkenden gitmek ister hadi bizim zamanımızda yaza geliyordu yağmur yağma ihtimali düşük oluyordu fakat Mart ayındayız hem soğuk hem yağışlıydı o gün (En azından İstanbul'da öyleydi) zaten İstanbul trafiği bir dert bir de yağmur olunca iki katı artıyor hadi her şeyi geçtim bir trafik kazası oldu o öğrenci evden saat kaçta çıkmasına rağmen trafikte sıkışıp  kaldı ve 1 dakikayla geç kaldı o zaman ne olacak o çocuğun günahı ne? Sıradan bir sınav değil ki umursanmasın YGS ya bu Üniversite sınavı insanların çok emek sarf ettikleri bir sınav . Düşünsenize bir sene kurslara gittin geceni gündüzünü verdin 1 dk ile geç kaldın bilmiyorum ya çok üzüldüm gerçekten Allah yardımcıları olsun öğrencilerin de , onların ailelerinin de..


Fotoğraf iPad'den çekildiği için çok aman aman değil telefonum kameraya girince donuyor ya çıldırazammm :)

Akşam güneşi vurmuş oğluma bir baktım ilginç bir şekil almış güneşleniyor galiba ☺

Biz oğlumuzun babacık demesini beklerken bir anda cici kuş demesi bizi şok etti kendi kendine konuşuyor anlamıyorsun tabi bir an da cici kuş cici kuş dedi döndüm Serhat'a sessizce " cici kuş dedi duydun mu " dedim ardından yine söyledi yani hala daha içten içe söylüyor tam anlamıyla duyulmuyor arada böyle dinlersen anca duyuyorsun artık konuşsun yahu ☺


Dün Beşiktaş'ımızın maçı vardı Eşimde bende Beşiktaşlıyız . Dün de kayınvalidem ve kayınpederim geldi onlarla birlikte izledik. İkinci yarıda bir gol diye bağırdılar ki kuş da dışardaydı nasıl uçtu oğlum perdeye anlatamam aldım onu öptüm pek öptürmüyor artık ısırma huyu var tüy döküyor bayağı stresli yavrum nasıl korktuysa öptüm öptüm sakinleşti.Güzel bir maç oldu 4-1 skorla helal olsun Beşiktaş'a diyorum.

Hayırlı cumalar , güzel bir hafta sonunuz olsun.
Saygılar..

10 Mart 2017 Cuma

Eski dizilere yeniden dönüş..!

Böyle çocukluğumuzun , gençliğimizin unutulmaz dizileri vardır işte 90'ların sonları 2000'lerin başları gibi.. Benimde unutamadığım tekrar başladığım hatta başlamak istediğim bazı diziler var ☺



Çılgın Bediş 

Dizi 1996 yılında başlamış ben 7 yaşındayım Yonca Evcimik ve Cenk Torunun oynadığı bu diziyi hiç unutmadım. Deli dolu , çılgın , hayaller dünyasında yaşayan , Oktay'a (Cenk Toruna) aşık Bediş karakterini unutmam.Evlenmeden önce bu diziye tekrar başlamıştım 40 bölüm ilerledim evde uzun süre internet yoktu şimdi tekrar başlamayı düşünüyorum ☺


7 Numara

Komedi içerikli bu dizide beni benden alan dizilerin başında gelir. 2000'li yıllarda yayınlanan bu dizi üniversite için farklı şehirlerden gelen 4 kız ve 2 erkeğin bir de bunların peşine takılan işsiz taşralının sosyal ve kültürel farklılığına değinilmiş bir dizi.


Armağan (Tuba Erdem) ve Haydar'ın (Okan Selvi) aşkı ise unutulmazların arasında ne ağlamıştım o sahnelerde be ☺
Haydar'ın meşhur sözü : "Herhalde , galiba , sanırsam" o günden sonra herkesin diline bu söz dolandı..
Hazır evdeyken bu diziye de başlayayım bari ☺


Yılan Hikayesi

Zeyno ve Memoli unutulur mu ya ?

99 yapımı dizide Zeyno(Meltem Cumbul) kanlısı Erkan'ı (Emre Kınay) bulmak için İstanbul'a gelir yarım etmesi için Komiser Memoli'yi bulur (Mehmet Ali Alabora) asıl macera da ondan sonra başlar birbirlerine aşık olup da kavuşamadılar ya :( Meltem Cumbul diziden çıktıktan sonra eski havası kalmamıştı ondan sonrada çok izlememiştim çünkü benim gözümde Zeyno ve Memoli aşkı vardı.

 Unutamadığım iki sahne 1.Balo Gecesi
2.Orhan Veli Kanık'ın muhteşem şiiri olan Anlatamıyorum'u (Ağlasam sesimi duyar mısınız) Memoli ve Zeyno'nun yakınlaşmasını sağlayıp ardından kapı sesiyle bölünmesi bu hikayeyi yine yarım bıraktı.

Bu diziye de başlamam lazım ☺

Peki var mı sizin böyle aklınızda kalan güzel diziler ?

Saygılar..

7 Mart 2017 Salı

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun

Yarın 8 Mart Dünya Kadınlar günü yarın biraz işlerim var fırsat bulup da giremem diye bugünden paylaşayım istedim.


Her sene hemen hemen aynı paylaşımda bulunuyorum bu sene de geleneği bozmayıp yine aynı paylaşım da bulunmak istiyorum çok sevdiğim bir yazıdır :)

Birinin kadını olmak istiyor canım;
Başka hiç kimse tarafından dokunulmamak,konuşulmamak,bakılmamak hatta!
Biraz korunmak biraz şımarmak...
Birkaç çeşit yemek yapmak,
İstiklal Caddesi’nde sıkı sıkı elini tutmak,
Belki film izlemek ama mutlaka çekirdek çitlemek bi yerlerde,
Çay içmek,
Pazar sabahı kahvaltısı etmek,
Uzun uzun sahilde yürüyüş yapmak gibi küçük ama zor heveslerim var!
Neden mi?
Herkesin eli tutulmaz..
Herkesle film seyredilmez..
Herkesle çekirdek çitlenmez..
Herkesin kadını olunmaz da o yüzden!
İçinden gelmeli...
Hücrelerine kadar hissetmeli, DNA’larına kadar bilmeli insan!
Düşünerek emin olunmaz, bir anda ya olunur ya olunmaz.
Bir de şu yakın geçmiş duvarları olmasa kafa da hiç karışmaz ya olsun!
Oysa bazen tek bir söze ya da bir bakışa yıkılır bütün duvarlar...
Kek yapmayı da öğrenmek lazım aslında bi ara..!
Sabahları uyandığımda “günaydın sevgilim” mesajları görmek istiyorum telefonumda.
Gün içinde özlediğim birisi olsun istiyorum.
Özlemek istiyorum birini. Çok özlersem dayanamayıp gidip sarılmak istiyorum.
Dayanamamak istiyorum!
Çalışırken düşünmek istiyorum sonra onu..!
Aklımda olduğu için gülümsemek istiyorum ara ara...
Gülümsediğim için daha çok çalışmak...
Birini sevmek istiyorum; hiç kimseyi sevmediğim gibi, biri sevsin istiyorum beni hiç sevilmediğim gibi...
Biri o kadar çok sevsin ki beni hatalarımı da sevsin istiyorum!
O kadar çok sevsin ki; hata yapmaktan ödüm kopsun!
Kıskansın istiyorum biri beni! Sorsun istiyorum “neredesin” diye “Hımm kim aradı bakayım” diye! Ben sormam ama korkmasın. O sorsun!
“Biliyor musun ne oldu?” ile başlayan heyecanlı cümlelerimin sonuna kadar tahammül etsin istiyorum biri bana. Mutlaka ipe sapa gelmez bir şey olmuştur ama dinlesin sonuna kadar. Ya bi yavru kedi macerası ya da işte ona benzer bir şeyler olmuştur.
Ben de her seferinde sanki bahçeyi kazmışımda hazine bulmuşum gibi heyecanla ve öneminin üzerine basa basa anlatırım ya dinlesin işte. “Ya evet çok mühim bir şeyler olmuş” falan desin bi de sonunda...
Şimdi ben istesem İstiklal Caddesi’nde birinin elini tutup gezemem mi?
İstesem benimle birlikte çekirdek çitleyip aynı anda film seyretmeyi de başarabilecek birini bulamam mı bi arasam?
Şimdi ben yalnız olmak istemesem yalnız olur ve bunları da yazıyor olur muydum?
Hiç sanmam!
Birinin elini tutmakla birinin elini sıkı sıkı tutmak arasında çok fark var!
Ya tutarsın ya da tutmazsın ya da tutmuş gibi yaparsın işte.
Ben yapmam!
Bunu zaten bilirsin.
Kimin elini tutacağını yani.
Deneyerek bulmazsın.
Sadece bilirsin.
Bilmek!
Açıklaması yok.
Ve ben elini sıkı sıkı tutmayacağımı bildiğim hiç kimseyle İstiklal Caddesi’ne gitmeyeceğim!
Heyecanla ve özene bezene olmadıktan sonra kimseye yemek yapmayacağım!
Repliklerin bir anlamı yoksa kimseyle film seyretmeyeceğim.
Zaten çekirdeği unutsun bile, asla olmaz!
Birinin kadını olmak istiyor canım; biraz korunmak biraz şımarmak...
Çekirdek mutlaka olsun!

3 Mart 2017 Cuma

Gezip - Görmek istediğim Şehirler , Ülkeler..!

Hepimizin muhakkak görmek istediği bir şehir veya bir ülke vardır düşündüm de benimde bayağı varmış ☺

Ölmeden önce yapılacaklar listesi yapmıştım 24 madde yazmışım sadece 5'ini gerçekleştirebilmişim ☺Olsun hiç gerçekleştirememekten daha iyidir değil mi ya ? Allah izin verirse uzun bir ömür sürersem en çokta neyi merak ediyorum biliyor musunuz ? bu 5'le mi kalacak yoksa 24'ünüde gerçekleştirebilecek miyim bari bir 10 madde daha gerçekleştireydim iyiydi bazılarını yapmak çok zorda bazıları gayet basit istekler ☺

Zaten listemde açık açık yurt içi turu yazmışım ama detayını yazmamışım 81 ili gezmeye de ömür yeter mi bilmiyorum ama şimdi düşündüm de mesela gitmek istediğim bazı şehirler var , bazı ülkeler var..

Yurt içi ;


Çeşme ( en öncelikli )


Fethiye



Marmaris


İzmir  (Didim'e giderken bir geçerken uğramıştık o kadar..)


* Gökçeada 


Bozcaada

Çanakkale (Eskiden şehitliğe gitmiştim yalnız benim görmek istediğim Gökçeada ve Bozcaada)

Farkındaysanız hep Ege tarafları  ,  zaten çoğu kıyıyı da gezdim bunlar öncelikli görmek istediğim yerler..


Yurt dışı: 



Maldivler ( bunu ölmeden önce yapmam lazım ya )


Mallorca / Mayorka

Miami


Roma


Napoli

Venedik

İtalya Roma-Napoli-Venedik)


Dubai


Singapur


Paris


Sakız adası


Midilli adası


Santorini 

Yunanistan Sakız adası - Midilli adası - Santorini  )

Yalnız önceliklerim de"M"le başlıyor ☺ Yurt dışında da amma çok yer varmış görmek istediğim bende yazınca fark ettim buraları gerçekten çok görmek istiyorum bizim şimdilik yurt dışı tecrübemiz Kıbrıs oldu inşallah Kıbrıs'la da kalmaz bu durum ☺

Olumlu düşün olumlu olsun derler ya bende olumlu düşünüyorum Mart ayı girdiğinden beri daha huzurlu , daha mutluyum havalar da güzel gidiyor.

Hayaller gerçekleştirmek için vardır ya bende hayallerimi sizinle paylaşıyorum umarım Allah uzun ömür verir, sağlık verir ve bol para verir ☺ bu güzel dileklerimi gerçekleştirebilirim.

Hayırlı Cumalar..
Saygılar..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...