DJ Serhat Serdaroğlu - Türkçe Set Vol 1 (Club Mix 2014 Non Stop) [FREE DOWNLOAD]

13 Aralık 2017 Çarşamba

Öyle bir geçer zaman ki.!






Hayatım da değişen hiçbir şey yok , geçen gün ne yazdıysam aynısı devam . Yine aşırı yoğunluk var geçen gün hesapladım gelen çağrıları en az 250 alıyorum hatta fotoğraflarını bile çektim . Bu şu an aldığım çağrı sayısı ay sonu 300 ü aşacaktır . Çok sıkıldım . İnsanları da bi tuhaf burnu havada , ukala tipler var geçen gün döner kapıdan içeri giriyorum tek kişilik olduğu için servisten inince bekliyorsun herkesin yavaş yavaş inmesini . Arkamda duran kadın önüme geçti hayır ne acelesi var anlamadım ki bekleyeceği bi kaç saniye ben niye kimsenin önüne geçmiyorum . Ben 8 yıla yakın çalıştığım yerde en alt kademeden en üst kademeye kadar çok insan tanıdım ya Alman bi CEOmuz vardı adam beni gördüğünde günaydın demişti bana adam ceo yani ama buradakiler kendilerini çok üst seviyede görüyorlar . Mesela bizim yemekhanede çalışan abiler ablalar var temizlik işleriyle de ilgileniyorlar vbazen yemekte denk geliyoruz sonrasında çay falan içmek için açıl alana geçiyoruz mesela ben onları yanıma çağırıyorum ayakta kalmasınlar diye ama başka insanlar oralı olmuyor hatta diğer personeller onların orada olmasından rahatsızlık duyuyormuş bu ne ya ? Böyle şey mi olur ? Hepimiz insanız ve hepimizin gideceği yer aynı . İnsanlık ölmüş burada benim için hiç kimsenin seviyesi önemli değil önemli olan insan olması Mevlana boşuna dememiş " nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok nice elbiseler gördüm içinde insan yok "ne kadar doğru söylemiş . Molaya çıkıyorsun oturacak yer yok , boş bi yer buluyorsun " burası boş mu " diye soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar hayır görende bunları müdür , cep , şirket yöneticisi sanacak . Anlayacağınız durum bu bazen çıldırıyorum , bırakıp gidesim geliyor işi , serhat işsiz olduğu için sabretmeye çalışıyorum ama ne yapabileceğim konusunda bi fikrim yok daha önceden de dedim gün içinde 250 çağrı almaktan yana sıkıntım yok , alırım ama sorun ben 250 alırken diğerlerinin 100 tane alması ( hatta o kadar da değildir ) beni çileden çıkartıyor !! Ben kendim hesaplıyorum dahiliden onlarda kendininkini hesaplaması lazım o yüzden size net sayı veremiyorum onların kaç tane çağrı aldığına dair ama benimki net !

Serviste değişti ! Artık eve 18.30 da giremiyorum millet şaşırıyordu bana Anadolu yakasında oturup nasıl 18.30 da evde oluyorsun diye , oo 18:15 de bile indiğim oluyordu diyordum ama maalesef nazar değdirdim servis değişti artık en erken geldiğim saat 18:40 evet çok mu gark ediyor etmiyor aslında ama ilk öyle gitmeye alışınca aynı saatte gitmek istiyorsun ki ben en fazla 18:30 da iniyordum veya evde oluyordum en fazla , çoğunlukla 18:17 , 18:20 de iniyordum bakkala git , eve git derken 18:30 da evde oluyordum : 



Biraz bunlardan sıyrılalım , 28 inde arkadaşımın kızı oldu adı da Asel Nil onu ziyarete gittik giderken de bunları aldım . Ama fotoğraflayamadım hem 40 ı çıkmadan çeksem de yayınlamak istemem ama çok tuhaf bi duygu küçücük bir şey ya .. oyuncak bebek gibi 

Bende bu takımı aldım 3-6 ay arası ☺


Daha önce adını duyduğum ama bir türlü yemek nasip olmayan muzlu magnolia yı bizim iş yerinin öğle yemeğinde yedim . Hoş muz sevmiyorum ama tadını meraktan yedim normalde de tadı böyle mi bilmiyorum ama pek beğenmedim yani muhallebi gibi yoksa gerçeği daha mı farklı olur onu bilmiyorum Avrupa yakasında meşhur bi yer var orada yemek lazım bi gün nasip olursa orada yiyip o şekilde karşılaştırma yapabilirim  :)

6 Aralık 2017 Çarşamba

İşler güçler , hayal kırıklıkları ve işsizlik..!

Öncelikle işsizlik konusuna değinmek istiyorum , ben hala çalışıyorum benden yana bir sıkıntı yok ama eşimi işten çıkarttılar :( Bu bize sürpriz olmadı , biliyorsunuz size burada hep yazıyordum , Serhat'ın iş yeriyle ilgili sıkıntı olduğunu en eski çalışandan en yeni çalışana kadar herkesi çıkarttıklarını söylemiştim . Kasımın sonunda işten çıkartıldı kader işte bende bu süre zarfında işe girmiş oldum.Haklarını aldı , işsizlik maaşı için de başvuru yaptı bakalım 1 ay sonraya anca bağlanır Allah tez zamanda güzel bir iş nasip etsin. Amin.!


Gelelim bana ; size önce ilk günümden bahsediyorum sonrasında detaylı konuşalım.Açıkçası biraz hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim.
İlk gün 05:50'de kalktım , etek-gömlek-ceket kombinimi çizmelerle tamamladım. Zifiri karanlıkta yola koyuldum normal şartlarda 6-7 dakika yürüdüğüm yolu 4 dakika da koştur koştur gittim.Bir 10 dakika servis bekledim o sırada yanıma bir abi geldi bizim firmanın adını söyledi bende " evet" dedim.Servisçi söylemiş başlayacağımı iyi oldu.Zaten bizim buradan benimle birlikle 5 kişi biniyoruz servise.Servis Ümraniye-Acıbadem-Üsküdar yapıyor sonrasında 1.köprüden Levent'e bağlanıyor bayağı kalabalık ne oldu dersiniz eski çalıştığım yerden bir arkadaşımla karşılaştım Üsküdar'da bindi ikimizde kısa süreli bir şok geçirdik ama mutlu oldum en azından stresimi birazda olsa atmış oldum.
1 saatte geldik , oryantasyon yapıldı sonra doktor kontrolüne girdim tansiyonumu ölçtüler nabzım normal bir insanın iki katı atıyormuş "bu normal değil biliyorsun değil mi dahiliyeye gözük sonrasında ise göğüs hastalıklarına git" dedi ben ilk günün heyecanındandır diye düşündüm böyle de söyledim ama pek dinletemedim moralim biraz bozuldu ama neyse dedim sonra çalışacağım yere indim burası bildiğiniz kapalı br otoparkın içinde küçük bir oda hani muhaberat olur ya kargo teslim alırlar aynen öyle havasız kapıyı açsan veya camı açsan tek gelebilecek hava otoparkın oradan gelecek olan hava , cam yok dışarıda ne olup bitiyor belli değil sıkıntılı bir yer.
Bilgisayarım var ama internetim yoktu internet olmayınca da doğal olarak ne dahilileri kontrol ediyorum nede başka bir şey yapabiliyordum öğlene kadar bu şekilde onları telefonda dinlemeyle geçti.Burada 52 yaşında bir abla bir de benden bir yaş büyük bir kız çalışıyor 52 yaşındaki abla emekli olmuş hala devam ediyor çalışıyor.

İlk gün ki menümüz
Öğlen arasına çıktım yemekler şirketten ve çoğunlukla yemekleri hem güzel hemde doyurucu oluyor ben az yedim iştahım kesikti çünkü öncesinden başlamıştı bu kesiklik iki kilo vermişim hoş hala daha tam açılmış sayılmaz ama eskiye göre daha iyiyim. 
Yemekten döndüm abla bana "istersen açalım biraz çağrıları ben sana yardımcı olurum " dedi.Telefonu açtık Allahım nasıl çağrı yağıyor bir de ay sonu muhasebenin işleri var . Mesele ben biriyle konuşuyorum ardından bir sürü insan arıyor telefonum da 5 bekleyen beliriyor bir anda , kontrol edemiyorum internette yok , sürekli onlara soruyorum çıldırdım. Benim çıldırma sebebim hattın yoğun olması değil yapılan haksızlık ve adaletsizlik ! Ben saaate 40-50 çağrı alırken onlar saatte kişi başı 10 tane çağrı ya alıyor ya almıyordu. İnternette takılıyorlar , telefonla konuşuyorlar birbirleriyle sohbet ediyorlar bense hiç durmadan çağrı bakıyordum hayır en yoğun hat anladığım kadarıyla bana tanımlanmıştı tamam anlarım olabilir de ilk günden olacak iş mi ? hadi oldu diyelim madem benim hattım dolu diğerlerine niye düşmüyor doğru mu ?
 Zaten daha demin de dedim gün yüzü görmüyorsun mola için bir ton yol kat etmem lazım , lavabo içinde öyle diğerlerinin yerinde olmak isterdim günde 30 40 çağrıyla aldıkları para benden çok daha fazla .! ben böyle yoğun olunca abla aradı , işte herkese 6 hat tanımlıymış  ama ne hikmetse en yoğunu bana tanımlandı.Geçen ayak üstü benim üstümle konuştum ben bir bakayım dedi ama değişen yok işin ilginci zaten yanımdaki kız iki gün çalıştı üç gün raporluydu  abla ise bu hafta üç gün yıllık izin aldı. Hoş şimdi çağrılar diğer günlere göre daha az ama ben her ay sonu bu sıkıntıyı yaşayacağım bana en çok koyan şey sen orada çabalıyorsun , diğerleri sohbet muhabbet ediyor dizi izliyor film izliyor telefonla konuşuyor ben bir cümlenin sonunu getiremiyorum , telefonumu elime alamıyorum. İnternet var ama blog falan açılmıyor haberleri anca okuyabiliyorum.Oda vakit bulursam sadece sabahları biraz boş oluyorum benim mesaim 08:00'da başlıyor , 17:30'a kadar. Benim hatlar bir başlıyor 09:00'da akşam saat 17:00'a kadar devamlı çağrı :( dediğim gibi bana günde en az 200 tane çağrı geliyordur oda en az minimum yani ama diğerlerinin ki 100 bile değildir yapılan haksızlığa kızıyorum yoksa çağrı gelecekse gelsin ama ben az çok tahmin ediyorum çünkü burada normalde iki kişi çalışıyordu , beni işe 3.kişi aldılar buradakilere de taşınsınlar diye "3.kişiyi alıcaz yükünüz hafifler" diye söylediler bu sayede çağrıları bana tanımladılar onlarda bu kata taşınmaya ikna oldu.Onlar normal bina da çalışıyorlardı otoparka gelmeyi hiç istememişler haklarını verseler gideceklermiş ama vermemişler onları da bence böyle ikna ettiler.
İnanın oturup ağlayacaktım biliyor musunuz yapılan haksızlıktan dolayı , şu hafta da geçsin tekrar konuşmak istiyorum ben bütün çağrıları neden alayım ? Hayır rest de çekemem , Serhat işsiz kaldı benimde daha deneme sürem var deneme sürem dolmadan beni çıkartabilirler.Karma karışığım sabahın kör bir vaktinde kalkıyorum çok şükür akşam saat 18:30 da iniyorum bir saatte geliyorum Kurtköydeyken yol yoruyordu , şimdi ise iş yoruyor ki eski çalıştığım yerde daha çok iş yapıyordum hemde bir sürü iş bir aradayken yapıyordum.Şimdi ise tek bir iş var ama çok yoğun.Adı sanı olan bir firma diyorsunuz belki bir çok kişi buraya girmek için çabalıyor , uğraşıyor sonuç elde edemiyor,  şartları bir çok firmaya göre çok iyi ama bana yapılan haksızlığı kaldıramıyorum hayır yoksa ben mi pimpirikliyim onu da bilemiyorum..
Sizce de haksızlık değil mi ? Benim yarım kadar çağrı almıyorlar neden böyle ya eve çok yorgun geliyorum hadi yorgunluğumu hafta sonunu düşünerek atmaya çalışıyorum bir de Serhat'ta evde ya en azından o yönden içim rahat biraz da olsa etrafı topluyor ediyor.Sadece haksızlığa gelemiyorum hepsi bu ! :(

24 Kasım 2017 Cuma

Heyecanlıyım..!

Şuraya bol bol şaşkın , bol bol korku dolu emoji'lerden koymak istiyorum yalnız bu bilgisayar da sadece gülücük çıkıyor , diğer emojil'er gözükmüyor ☺


Öncelikle tüm öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının bu güzel gününü kutlamak istiyorum ☺
"Öğretmenler , yeni nesil sizlerin eseri olacaktır" K.Atatürk



Şaka maka Pazartesi iş başı yapıyorum karnıma ağrılar giriyor anlatamam , stres yapıyorum. Neyse ki servis olayını hallettim , servisin başlangıcı benim iki üst caddemmiş , en fazla 7 dakika bir yürüme mesafem var. 

Şimdiden ilk gün ne giyeceğimi hazırladım , etek - gömlek - ceket altıma çizme giyeceğim. Kılık kıyafet biraz sıkıntılı , bot babet falan yasak , tişört yasak , el örmesi kazaklar yasak , kot ve kota benzeyen pantolonlar yasak.. Yasakta bakalım gittikçe göreceğiz bunları , benim çalışacağım yer ayrı bir alanda olacak ama yemeğe falan holdingin içine gireceğim bu yüzden direkt göz önünde bulunacağım. Dediğim gibi gittikçe ,gördükçe öğreneceğim bazı şeyleri.

İlk günden beklentim sadece baş ağrımın olmaması :( Migren var ve hemen bir şeyleri stres yaptığımda başıma ağrılar giriyor , migren olduğu için yatmadan da kolay kolay geçmiyor bu yüzden sizlerden böyle mübarek bir cumada bol bol dua istiyorum.

Artık blogumu bir sonraki hafta sonu mu yazarım yoksa uzunca bir zaman olmam mı orasını zaman gösterecek malum sabah 06:00 olmadan kalkacağım ve servis beni 06:25'de alacak ilk bir hafta küt diye hemen uyurum diye düşünüyorum :( Kurtköy'e gittiğimde de öyle olmuştu zamanla alışmıştım ,daha doğrusu alışmaya çalışmıştım.Çarşamba ve perşembe işlerim vardı erken kalktım sabah saat 07:30 gibi ,  bir de dün evrak teslim ettim falan derken bugün o iki günün acısını çıkarttım 10:30'a kadar uyudum anca kendime geldim. Hani serviste de uyuma huyum yok ki olsa belki kendime geleceğim , bakalım deneyeceğim bir kaç gün sonra serviste uyumayı . 

Zaten biliyor musunuz sabah yataktan kalkması zor yoksa insan bir yüzünü yıkadığı anda kendine geliyor (tabi gece saat 2'de- 3'de yatmadıysa) o yüzden bu soğuk havalarda yataktan kalkmayı becerirsem gerisi kolay bir de evliyim eve gelip yan gelipte yatamıyorum Kurtköy'de ki gibi , yemek yapmakla uğraşacağım etrafı toparlayacağım bilmiyorum Serhat'a da söyledim "ilk gün benden umudu kes başım ağrırsa gidip Annende yersin ben yatarım" dedim ☺

Allah yardım etsin diyorum.

Saygılar..

19 Kasım 2017 Pazar

İŞ'e başlıyorum..!

Geçen gün size bahsetmiştim ,  yine bahsedeceğim , tekrar anlatmazsam içimde kalır ☺

Eylül'ün sonlarına doğru ... holding beni aradı ( tv'ler de hep görürdüm, bilmem ne holding diye ve hep bir holding de çalışma hevesim vardı ) beni iş görüşmesine çağırdılar yer Avrupa yakasında olduğundan aslında pek bir muallakta kaldım ama anı sanı duyulmuş bir yerdi bu yüzden gitmek istedim.Sabah Serhat işe gitmek için hazır Maslak'a geçecekken beni de bırakır dedim ona göre bir saat ayarladım Serhat beni 4 Levent'te bıraktı sadece bir 10 dakika yürüdüm.



 Firmanın içine girdiğimde aşık oldum çok güzel bir yer , çok güzel dizayn edilmiş , hatta bir alışveriş merkezine çok benziyor.( zaten aynı kişiye ait☺) İki yerde çalıştım , çalıştığım firmaların adını hiç belirtmedim neden bilmiyorum , şimdi de belirtmiyorum ama ipucu veriyorum ☺ 

İki kişi olarak görüşme yaptık bana en geç iki hafta içerisinde geri dönüşün olacağını eğer dönüş yapmazsak kendileriyle iletişime geçebileceklerini ilettiler. Olumlu geçmişti benim gözümde diye düşündüm belki İngilizce'den kaybederim dedim ama telefonda arayan kişinin kiminle görüşmek istediğini az çok anlıyorum , en kötü birine sorarım zaten iki kişi bu işi yapıyormuş bir üçüncüyü arıyorlardı.



Aradan neredeyse 1 ay geçmişti aramamışlardı , zaten ben de o dönem başka bir iş görüşmesine gitmiştim hatta buraya da yazmıştım" çalışmama kararı aldım en azından şimdilik"diye çocuk meselelerinden o kadar sıkılmıştım ki çalışmıcam demiştim ve gerçekten hiçbir ilana bakmıyordum sonra beni buradan tekrar aradılar " Yağmur hanım iki ay önce görüşmüştük , ilanı dondurmuştuk bir süreliğine , o bölümün yer değişikliğini yaptık sonrasında başlatmak istedik yarın gelebilir misiniz " dediler benim de ertesi gün işim vardı , araya da hafta sonu girdiği için beni 14 Kasım Salı gününe çağırdılar . Yine Serhat bıraktı beni , uzun bir süre oda da bekledim bir bey ile bir hanımefendi geldi onlarla görüştüm , sonra benim bağlı olacağım bayan geldi onla görüştüm , bana çalışma yapılacak yeri gezdirdi (küçük bir oda da sadece üç kişiyiz bu çok güzel), servis güzergahına baktık sonra ben çıktım . Ertesi güne bana kişilik testi yolladılar onu yaptım . Bir sonra ki gün arandım " Referansınızı arayabilir miyiz " diye bende " olur " dedim referans verdiğim kişiyi aramışlar sonra bana tekrar döndüklerinde " Sizin için çok olumlu şeyler duyduk" dedi bende içimden " ee herhalde o kadar yıl çalıştım bana haksızlık yaptılar ama yine de terbiyemi bozmadım hiçbir zaman " dedim. Telefonda maaş şartları v.s. her şeyi söyledi bende "akşam eşimle görüşeyim sizi yarına arayım " dedim.

Sonuç bir sonra ki gün kabul ettim. Çok fazla evrak istediler , bu yüzden bu haftaya yetişmeyeceğini düşünerek 27 Kasım'da işe başlama kararı aldık hem iyi oldu araya böyle bir hafta girince en azından son günlerim diye rahat rahat vakit geçiririm damdan düşer gibi işe başlamak sıkıntı oluyor ☺

Şartlara gelecek olursak; Benim form da belirttiğim rakamdan biraz daha yüksek veriyorlar yani asgari ücretle çalışmayacağım (ki asgari ücret yazmamıştım başvuru formuna da büyük firma herhalde asgari ücret verecek değil dedim rakamı birazcık yüksek tuttum) asgari ücretten biraz daha fazlasını alacağım hatta Şubat ayında yeni bir zam olacakmış , özel sağlık sigortası , ferdi kaza sigortası , uzak lokasyonlar için servis , yemek firmanın içinde yenilecekmiş ve onların bünyesinde olan bir firmanın telefonunu hediye ediyorlarmış bu telefon hediye etme işini sevdim hoş ben İphone kullanıyorum ve kullanmaya da devam ederim diye düşünüyorum eğer satabilirsem verilen telefonu satıp üzerine alırım en kötü onu Anneme hediye ederim . Mesai 08:00-17:30. Benim için tek kötü yanı sabah çok erken alacak olması ve servis için bayağı bir yürüyecek olmam tek sıkıntı bu işte. İn cin top oynuyor o saatte ve korkuyorum oturduğum yer evet çok merkezi bir yer ama o saatte inanılmaz sessiz sakin oluyor bir de bu çevrenin insanı pek tekin gelmiyor bana yani zamanında burada meşhur bir sapık bile vardı . İşte bakalım ilk zamanlar biraz bir deneyeyim sonra ki duruma göre bakarız Serhat'a söyledim karşıya taşınalım diye ama oralı olmuyor ki oysa onun işi de karşı da.

Hayallerim için biraz sabretmek zorundayım mesela en büyük hayallerimden biri ;




Bu evden taşınıp güzel bir eve çıkmak . 

Rutubetli bir ev , ısıtmasında problem var , en kısıkta yakıp gereğinden fazla ödediğim kombi faturasını unutamıyorum hani ısınırsın ödersin , milletin evinde ( yeni bina ) çocuk var , yaşlısı var açıyor kombiyi , yine de bizim eve geldiği gibi gelmiyor geçen gün arkadaşıma gittim yeni binada oturuyor evinde çocukta var en fazla geçen kış 250 tl ödedim diyor ben geçen sene 230 tl ödedim ısınamadım yemin ederim ki. Isınsam gam yemicem . Yeni binaların böyle sorunları olmuyor ısınması çok iyi hem üstte ve altta da oturan varsa sen ara katta kalıyorsan yaşadın . Serhat en azından bunu okeyledi ☺


İphone serisi bir telefon.

Dokumatik'e ilk İphone'la alıştım bir de seviyorum İphone'u galiba bu marka bir telefon alırım diye düşünüyorum tabi son çıkan modellerini alamam ama 6 ve 6 plus alabilirim.Şu an ki telefonum bozuk. Eskiden kamera + ekran donuyordu kamerasını yaptırdım hatta ekranını da yaptırmıştım ama ekran aynı problemi verince gittim eski ekranımı taktırdım sadece kamerası kaldı en azından kamera bir şekilde işe yarıyor. 


Saçımı boyatmak.

Fotoğrafı görsel amaçlı ekledim bu şekilde yaptıracağım ombre bende güzel durmayacaktır ☺

Aslında daha bir sürü yapacağım şey var özellikle alışveriş yapacağım çünkü burada herkes klasik giyiniyor en basiti babet bile giyilmiyormuş ona göre alışveriş yapacağım ☺

Bakalım hayırlısı olsun diyorum şimdiden çok hayallere kapılmak istemiyorum yapılacak işten yana sıkıntım yok sıkıntı sabah gidişim akşam da 19:00'dan önce gelemeyeceğimi biliyorum .

Saygılar..

17 Kasım 2017 Cuma

Saç Boyası Günlüğüm 3 / Palette Deluxe Koyu Kumral Saç Rengi 6-0

Çikolata Kahve

Geçen ay 
Çikolata Kahve 'ye boyamıştım saçlarımı.


Salı günü iş görüşmesine gitmiştim , görüşeceğim kişinin işi uzadığı için bende bir yarım saat , kırk dakikaya yakın bekledim. O sırada canım sıkıldı fotoğraf çektim bir baktım kendime saçımda bir kızıllık var hemen fotoğrafını çektim gördüğünüz gibi bayağı bir kızıllık oluşmuş zaten her gün aynaya baktığımda kafamda o kızıllığı görüyordum hatta saç boyası bile almıştım ama bir türlü boyatmak kısmet olmuyordu o günden sonra hemen boyattım zaten ☺


İnternet'ten araştırma yaptım hatta bir iki tane video izledim sonunda "Palette Deluxe Koyu Kumral 6-0"'ı tercih ettim.

Şimdi sıkıntı şuydu normalde bana iki tüp boya lazımdı , o kadar aradım taradım aldığım yerde başka bulamadım nedeni ise %40 indirim vardı boyalarda bu yüzden hemen bitmişti.



Ertesi gün gittiğim de ise aynı kız'lı kutu yoktu bende sol taraftakini aldım içimden de diyorum " ne olabilir ki sanki sarıyla farklı bir rengi karıştırıyorum en kötü siyah olur "diye düşündüm çünkü ikisi de farklı kutular ya insan tereddüt ediyor , tereddüt renkten dolayı değildi , saçımı yıpratır mı iki farklı boya saçıma zarar verir mi diye düşündüğümdendi yoksa dedim ya olsa olsa siyah olur ne olacak ☺


Ön kamera çekimi

Arka kamara çekimi
Kısacası sonuç bu şekilde ben çok beğendim hoş siz siyah görebilirsiniz fotoğraflarda siyah çıkmış ( bu ışıktan da kaynaklı oluyor ) şu an saçım ne çok siyah ne çok kumral ne çok kahve yani hepsinin ortasında bir renk çok az bir kahverengilik var o da göze batmıyor ☺

Ben bu boyayı inanılmaz beğendim kesinlikle bir daha kullanırsam Palette'yi tercih edeceğim ve Palette'nin beyaz kapaması çok iyi bir tane bile beyazım kalmadı .(geçen ay ki Koleston boyasın da beyazım kalmıştı da )

Saçımdan gayet memnunum ama bir daha boyatmayı düşünmüyorum bir kaç ay geçsin saçımı kuaföre gidip boyatacağım farklı bir renk belki ombre yaptırırım ☺ Sakin sakin , tabii ki ombre değil de sombre diyorlar ya o tarz bir şey yaptırırım malum esmerim ve sarı bir ombre bende hiç güzel durmaz. Mesela teyzem yaptırıyor ki teyzemin yüzü benimkine göre daha esmer , benim yüzüm kollarım ve bacaklarıma göre daha soluk anca pudra, allık falan sürünce renk geliyor ☺ Teyzem'de de sarı ombre var ama öyle bildiğiniz ombre değil tahminim sombre gibi çok güzel duruyor , çok canlı ve parlak duruyor , o sarıyı öyle güzel ayarlamış ki yapan kuaför hem yakıştırmış hem de doğallık katmış. Bir kaç ay geçsin hem biraz da saçlarım uzasın para da kazanayım teyzemin oraya gideceğim yaptırmaya gazam mübarek olsun şimdiden ☺

Saygılar..

15 Kasım 2017 Çarşamba

Neler oluyor hayatta :)

 Kasım'ın ortasına da geldik Allah'ım bir an önce mart ayı gelsin , bahar gelsin☺ Bu aralar ev işlerinden arta kalan zamanlarda ders çalışıyorum.

2 ay önce ünlü bir holding firmasından aramışlardı beni iş görüşmesine gittim yer neresi : 4.Levent . Eşim de Maslak'ta çalıştığı için gitmeden önce beni bıraktı bende bir 10 dakika yürüdüm gitmek istediğim yere vardım. Anam herkes şıkır şıkır topuklu ayakkabılar , şık elbiseler bir an kendime baktım motorla gitmemiş olsaydım yanıma yedek ayakkabı olarak topuklu alacaktım ama motorla gittim bir de bunun 3 vesaitle dönüşü vardı. Malum bilmeyenler için söyleyeyim ben Anadolu yakasında oturuyorum gittiğim yer Avrupa yakasında.

Bu arada ben başvuru yapmamıştım , santral operatörü olarak onlar taratmış bulmuş demek ki çünkü ben karşı da olduğunu bile bile başvuru yapmamıştım. Sonra aradan 2 ay geçti bende dedim ki içimden " Herhalde buldular oysa bayağı olumluydu " ne oldu dersiniz beni geçen hafta aradılar tekrar çağırdılar ben müsait olmadığım için dün gittim. Neredeyse iki saatin sonunda oradan ayrıldım. Çalışma yapacağım yeri gezdirdiler , servis güzergahına falan baktık. Normal şartlarda eğer ki bilindik bir holding firması olmasa gitmezdim ama biliyordum şartları da iyidir dedim gittim.

Şartları aslında iyi , istediğim maaşı forma doldurduğumda bana " istediğinizi karşılıyoruz yalnız son aşama da eğer biz sizi kabul edersek teklif olarak sunacağız " dedi yani maaşı bilmiyorum. Servis var,yemek oradanmış, holding zaten çok güzel, mesai 08:00-17:30 , hafta sonu yok ama tek sıkıntı ben Ümraniye'de oturuyorum ve beni servis 06:30'da alacaktır o da benim ana caddemden değil biraz daha yürümek gerekebilir sabah zaten o saatlerde karanlık oluyor bir de Ümraniye'den gideceğim , korkuyorum bilmiyorum daha kesin dönmediler eğer Avrupa yakasında o civarlarda bir yerde otursak o zaman bu işi asla kaçırmam bakalım dün mailime kişilik testi yolladılar onu doldurdum bekliyorum ilerleyen zamanlarda haberdar ederim sizi.


Çiko ( Mavi ) ve Çakıl ( Yeşil ) ailesi :)

 Benim ölen biricik kuşum Trump'tan sonra hiçbirine bağlanamadım.Benim oğlum keşke ölmeseydi o resmen kuş kılığına girmiş bir bebekti. İnsan gibiydi .Serhat eve gelirdi parmağına alırdı " ne yaptın bugün anlat "derdi o da ötmeye başlardı bide hiç üzmezdi beni dışarı çıkar iki tur atar sonra onun için yaptığımız tüneğe gelir orada uyurdu Trump'ın tek kötü huyu yemeklerin içine dalmasıydı ☺Bütün yemeklerimin tadına baktı diyebilirim Serhat'a kızıyordum " ya şunu biz yemek yedikten sonra çıkart ağzı yanacak hem bir zararı olacak şimdi " diye.Ah ah keşke hala yaşıyor olsaydı da yemeklerimin içine dalsaydı işin ilginci Serhat'ta Trump'tan sonra hiçbir kuşu onun gibi sevmedi , hiçbiriyle onunla ilgilendiği gibi ilgilenmedi.Baktım Serhat'ta pek ilgilenmiyor, evde inanılmaz ses oluyor , bir de pislikleri derken en son satmaya karar verdik ve sattık sadece Çiko ve Çakıl kaldı onlar eşli ve yumurtalı kuş olduğu için onları bıraktık.

İlk doğumu yukarıda ki fotoğrafta . 
Çiko'nun önünde duran , gri olan Dolu , onun arkasında ki mavi olan Temmuz . Sattık onları :(



Aradan 2 ay geçti yine yumurtladı maşallah bu sefer 4 tane iki tanesini sattık geriye bu ikisi kaldı sarı olan 1 numara yeşil olan 4 numara.. 4 numara aynı anasının renkleri ☺ Teyzem'e vereceğiz bunları , bu yüzden bunları satmadık.

Şimdi Çakıl yine 3 tane yumurtladı bir 15-16 güne kadar doğum yapacak inşallah , tabii içi boş çıkmazsa. Çünkü ilkinde de 3 tane vardı 1 i boş çıktı , ikincisinde 5 tane vardı 1 i yine boş çıktı şimdi bakalım ne olacak ama şunu anladım ki ev çok sessizleşti , satarken çok üzüldüm içim acıdı ama onların pisliği onların her telden ötüşleri televizyon bile izleyemez olmuştuk başka odaya da alamıyorum diğer küçük odam çok soğuk oluyor kıyamıyorum da üşürler diye ☺

Çok tuhaf bir duygu biliyor musunuz yani onlarda bile annelik farklı şu an mesela yuvalıktan Anne sadece tuvaletini yapmak için çıkıyor çünkü yumurtalarını ısıtıyor onlar doğduktan sonra (inanılmaz çirkin oluyorlar ) tüysüz falan oluyor onları altına alıp ısıtıyor , ağlıyorlar hemen baba da içeri girip anneye kusuyor anne bebeklerine kusuyor ( bu şekilde bir beslenme tarzları var ) bazen anne depresyona giriyor bakmıyor , baba gidiyor çocuklarını besliyor. Ağlama sesini duyduğu anda babanın içeri bir atlaması var çok tuhaf ya belgesel gibi ☺



Artık ölsem de gam yemek falan dermişim ama 1.5 yıllık evliyiz ilk defa kocamın elinden Türk kahvesi içtim☺

10 kasım ' da ( bugünün tarihini unutmam imkansız) Şevkat Yerimdar'ı izliyorduk orada Türk Kahvesi içiyorlardı canım bir anda çekti gün içerisinde sütlü kahve yaparım kendime sütlü kahveyi daha çok seviyorum ama bir an Türk kahvesi çekti canım "  hadi bana kahve yap aşkım " dedim kalktı mutfağa ben de ardından gittim çünkü mutfağa hiç girmediği için ne nerede bilemez bir de ben şeker kullanmıyorum bu gider iki üç tane şeker atar diye başında durdum . "1 tane at şeker "dedim . " Sen git içeri " dedi gittim beklemeye başladım geldiğinde yanına bisküvi koymuş bir de köpüksüz yapmış getirmiş " Nerede bunun köpüğü " dedim " Köpürmedi ki " demez mi ay ne güldüm ya neyse tadı iyiydi şaşırttı beni . Bir kahvenin 40 yıl hatırı var derler ya bizimkisi bir 40 yıl sonra (ölmez sağ kalırsak ) tekrar yapar ☺

Saygılar..v

9 Kasım 2017 Perşembe

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü Saygı ve Özlemle Anıyoruz..!


On kasım geldiğinde yerler gökler üşüyor,
Öyle soğuk ki izinde yeşil yaprak üşüyor,
Her gün Kocatepe’den yola çıkar Atatürk,
En yüce mertebeden bize bakar Atatürk,
Her yılın on kasımı depreştirir yasımı..!

Kalemler onu yazar onu söyler dilimiz,
Otuz sekize kadar ıslanan mendilimiz,
Bayraklar iner iner öpmek için kabrini,
Hiçbir kimse hiçbir el dolduramaz yerini,
Her yılın on kasımı depreştirir yasımı..!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...