DJ Serhat Serdaroğlu - Türkçe Set Vol 1 (Club Mix 2014 Non Stop) [FREE DOWNLOAD]

16 Ekim 2017 Pazartesi

Bugün benim doğum günüm..!



Bugün benim doğum günüm ☺


Görseli google'dan buldum ☺

Pastanın üzerinde de gördüğünüz gibi 28 yaşına bastım artık. Eyvah 30'a ne kaldı ki değil mi ya ?
Neyse ki pek yaşımı gösterdiğim söylenemez, yeni tanıştığım bir çok kişi beni 25 yaşında veya daha küçük zannediyor minyon tipli olmanın bir avantajı sanırım, Anne tarafı hep böyle kimse yaşını göstermiyor. Annem'i  arkadaşım sananlar bile oluyordu..

Bugün iş görüşmesine bile gittim sabahtan biliyor musunuz ? Olumlu geçti , bakalım. Yeni yaşın getirdiği bir güzellik olacak mı bekliyorum kader böyleymiş diyorum.

Gelelim bugüne dair planıma ? Yok evet yok niye diye soracaksanız eşim cuma akşamı ayağını burktu ve 10 gün üzerine basmaması gerekiyor ! İşin ilginci  geçen sene bu zamanlar da motosikletle ufak çaplı da olsa bir kaza yapmıştı (  eşimin suçu yok , yolu bilmeyen bir POLİS'in , arabayı önüne kırması sonucunda kaza gerçekleşmiş oldu bir de ne oldu dersiniz , adam inmiş kendi arabasına bakmış Serhat'ın yanına bile gelmemiş bir şeyin var mı diye neyse çok girmek istemiyorum bu konuya ) geçen sene de plan yapamamıştık , bu sene de yapamıyoruz hani Ekim ayı bilmem ne ayı derler ya terbiyem müsaade etmiyor aynı o durumdayız isyan etmek istiyorum ama yapamıyorum Allah'ıma bin şükür olsun diyorum en azından sağlıklıyım , Serhat'ta da önemli bir şey yok şükür ne diyelim ..

İşte böyle ,Allah nasip ederse o günleri görürsek seneye doğum günümden önce ne olacak merak ediyorum ☺

Saygılar..

15 Eylül 2017 Cuma

Çanakkale / Saros Tatili Part / 2

4 Ağustos Cuma günü sabah kalktığımda kaldığımız odadan şöyle bir etrafa baktım süper deniz manzarası var hemen fotoğrafladım.



Son iki gündü iyi değerlendirmek lazımdı. 

Önce kahvaltı yapıldı , Serhat ve Tarık dayı cuma namazına gitti döndüklerinde denize gidecektik biz hazır bekliyorduk. Denize gitmeden önce Geliboya gittik bir kaç tane almamız gereken şeyler vardı yaklaşık bir 20-25 dakika da gittik. Gelibolu'da tam gezilecek yerler vardı gezip bol bol fotoğraf çekmek çok istedim ama vaktimiz yoktu bu yüzden planımız akşam gitmekti.


Denizin yine keyfini doya doya çıkardık bugün 3 kere girdim ve deniz bugün diğer günlere göre daha ılımandı hava da bayağı yakıyordu.


Akşam yine odamızın gün batımı manzarasını çektim , çok güzel ya burada oturup çay kahve içeceksin ama çocuklardan bunu yapmak imkansız ☺


Akşam yola koyulduk . Arabayı park edip Gelibolu'nun ara caddelerine girdik oraları dolandık  , çok canlı bir yer sevdim☺

Piri Reis Müzesi

Gündüzden gelip gezmek gerekiyordu burayı ama dediğim gibi iki çocukla bu çok zor oluyor bende sadece fotoğraflamakla yetiniyorum ☺


Biraz  dolandıktan sonra çay bahçesinde oturmaya karar verdik.




Ama o kadar kalabalık ki yer bulmak imkansız. Ben bir masa buldum oturdum ama sığmamız imkansızdı.Bizimkiler sandalye getirmeye gittiler o sırada bir masa kalktı ben bir koşturdum herkes bana bakıyor gülüyordu bir aile de " kaptı helal olsun" diyordu ☺

Birer çay içtik sohbet muhabbet ettik.


Valla bana en çok koyan da o günlerde telefonumun bozuk olması :( hiç doyasıya fotoğraf çekemedim fotoğraf makinesiyle çekilenler de istediğim gibi olmuyordu.

5 Ağustos Cumartesi günü ise aynı şeyleri yaptığımız için bir daha o güne dair bir şey yazmaya gerek yok diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim denizin dibine vurdum ayrılmak istemedim denizden bol bol yüzdüm bol bol suya girip çıktım ☺


Son gün saat 15:00 gibi yola koyulduk akşam eve vardığımız da saat neredeyse 21:00 olmuştu bir tatil daha böylelikle son bulmuştu. 

2018'de ne olur ne biter Allah bilir ama uzun zamandır istediğim bir şey var ki oda şöyle 5 yıldızlı bir otelde tatil yapmak ☺Allah seneye inşallah nasip eder.

Diğer yazımı okumak isteyenler için : Çanakkale / Saros Tatili Part /1 

Hayırlı Cumalar.
Saygılar...

5 Eylül 2017 Salı

Bayram da bitti..! / Bayram da ne giydim?

Kurban bayramı da göz açıp kapayıncaya kadar bitti ☺ Bayramları en güzel şekilde değerlendirenler nitekim yıllık izne çıkanlar oldular biz İstanbul'da aile ziyaretleri yaptık. Bayram da ne bileyim insanların aileleriyle birlikte geçirmesi benim için daha bir anlamlı yani şöyle Ramazan bayramın da aileyle olup Kurban bayramın da tatile gidilebilir diye düşünüyorum veya tam tersi bende öyle yapmışımdır bir bayram da yoksam diğer bayram da muhakkak evde olmuşumdur ☺


Bayram kahvaltımız ☺
Milföy hamurundan pizza yaptım , patates kızarttım ve eşim sevdiği için kırmızı biber kızartması yaptım ☺

Bakmayın normal şartlarda bu kadar şeyi bir arada yapmam neden mi eşim yemiyor bu sefer kalıyor ben gerisini yemekle uğraşınca duba gibi şişiyorum . Hoş yine eşim adam akıllı yemedi kahvaltılıklar boşa çıkmış oldu bir tane pizza, biraz patates bir de biberi yedi .. Neyse ki kilo almaya başlamış 60 kiloydu adam şimdi 62.5 olmuş bende şaşırdım ben diyordum ona kilo aldın sanki diye evde ki tartının pili bitmişti bakamıyorduk bayram da yengesine gittik de orada baktık.Bu arada eşim evlenmeden önce de aynı kilodaydı 60'lar da , evlendikten sonra zayıfladı gibi bir şey olmadı yani kimse de " zayıflamışsın Serhat" demiyor zaten zayıf olduğu için ☺


Bayramın 1. günü kombini ☺ Bizim evde boy aynası yok dolaplarda ki aynalar da da yarımıza kadar gözüküyor bende gittiğim yerlerde çektim malum eşime söylüyorum " aşkım hadi fotoğrafımı çek" diye pek oralı olmuyor "hadi hadi bir an önce çıkalım gidelim" diyor ama " Burak Özçivit bile Fahriyenin fotoğraflarını çekiyor"diyorum bir şey demeden öylece bakıyor bana☺

Bayramın 1. günü Anneannem ve kayınvalidemlere gittik.2.gün Serhat'ın Anneannesi ve bir alt katında oturan Dayısına gittik.

Böyle "ne giydim" kombinli blogları seviyorum ben hiç yapmadım aklıma da gelmedi bari şimdi yapayım dedim.

Pembe yarım kol bluz : Benetton
Beyaz Pantolon : Mavi Jeans
Ayakkabı : Krem Superga  (malum evdeyim ayakkabı ayağımda yok ☺)


Bayramın 3. günü sabah Gülay yenge aradı bizi kahvaltıya davet etti onları görememiştik bu vesileyle gitmiş olduk ☺

Gri gömlekli tişört : Koton
Siyah Pantolon : Zara
Ayakkabı : Siyah Adidas  (malum evdeyim ayakkabı ayağımda yok ☺)

Daha nice sağlıklı , huzurlu , mutlu bayramlarımız olsun.

Saygılar..

29 Ağustos 2017 Salı

Çanakkale / Saros Tatili Part / 1

Tatilimi iki part şeklinde yazmayı planlıyorum 4,5 gün kaldık daha doğrusu dolu dolu geçirdiğimiz 4 gün vardı pazar günü saat 15:00 gibi koya koyulduk ve o gün hiçbir şey yapmadık. Saros'da kalmamıza rağmen Tekirdağ / Şarköy ve Çanakkale / Gelibolu'yu da gezdik bu yüzden iki part'a bölmeye karar verdim.Aslında Çanakkale merkezi gezip şehitliğe falan gidecektik ama maalesef vaktimiz yoktu hoş ben şehitliğe çok eskiden gitmiştim ama merkeze gitmedim aslında ben en çok Gökçeada ve Bozcaadayı merak ediyorum.

Önce ani kararımızdan bahsedelim 1 Ağustos Salı günü işten ayrıldım,eşimi aradım durumu anlattım eşim de " Gülay yengem aradı, dayım pazar günü arabayla İstanbul'a dönüş yapıyormuş gelin diyor ne yapalım "dedi ben " benim için artık hava hoş sen izin alabileceksen al gidelim" dedim ve Serhat iş çıkışına 15 dakika kala 3 gün izin aldı hafta sonları zaten çalışması yok. Ben koştur koştur eve gittim saat 19:00 falandı evde yemek var ama yanına makarna yapmam lazım su ısınıncaya,işte haşlayana kadar bavulu hazırlarım dedim ama önüme geleni koyuyorum düzenli de koymuyorum atıyorum üst üste sonra toparlarım önemli olan unutmayayım alacaklarımı diyorum Serhat geldi " yemek hazır değilse gidip otobüs bileti alayım"dedi bende "bir 10 dakikaya hazır olur ama sen istersen git" dedim gitti almaya geldiğinde bende bavul işini bitirmiş , toparlamıştım da güzelce..

Saat 23:30'a almış ama bizim 22:00'da yazıhane de olmamız lazımmış kısacası 3 saat içinde ne yaptıysa yaptık yani.Evden çıktık yazıhaneye gittik neredeyse 40 dakika sonra servis geldi , otogora gittik saat 00:00'da otobüs geldi bir de asker uğurlaması vardı o yüzden iki katı trafik oluşmuştu neyse o kadar bekledik ama değdi otobüsün koltukları inanılmaz rahattı Truva Turizm tercih ettik eskisi gibi daracık rahatsız edici koltukları yoktu çok rahat ettim ben..Bilmiyorum diğer otobüslerde artık böyle mi ben yaklaşık 3-3.5 yıldır hiç uzun yol yolcuğuna çıkmadım da..


Uzun zamandır otobüsle yolculuğa çıkmamıştım iyi de oldu 6-6.5 saat sürer demişler yalnız biz 5 saatte vardık bende hani otobüsle yolculuğu özlemişim ya uyuyayım sonra sabaha karşı kalkar biraz izlerim etrafı dedim ne hacet mola haricinde hep uyudum şaka değil ya Serhat orada film falan izlemiş çocuk hiç uyumamış ben bildiğiniz fosur fosur uyumuşum ☺

Eve vardık hemen uykuya geçtik. Sabah ben çocukların sesiyle uyandım ikizlerimiz var 3.5 yaşında ama biri sanki deyin 5 yaşında gibi..ikiz oldukları hiç belli değil benzerliği geçtim o yok , onu anladım da Elif hem toplu hem daha uzun , Ela daha kısa daha zayıf  Ela yaşıtlarına göre iyi de Elif yaşıtlarını geçmiş durumda. Onlarla falan oynadım onlar beni çok seviyorlar zaten alışıklar bana..Bir de o kadar komik konuşuyorlar ki mesela bir sabah uyuyoruz bunlar oyun oynuyor Ela " şalak" dedi Elif'de " Bana şalak deme düzgün konuş" dedi ben gülmeye başladım bir döndüm ki Serhat'ta uyanmış o da gülüyor. Her sabah bizim odaya çıkıyorlardı yani iki kat merdivenleri çıkıyorlardı ama sesimi duyarlarsa mesela biz uyurken hiç gelmiyorlardı bir gün Ela " Anne kalkmaylar"dedi ben başladım gülmeye.Bir de ela y'leri L olarak söylüyor mesela düşmüş bacağı kanamış diyor ki " acilo geçmilo" benim ağzıma dolandı gitti bu karşıdan karşıya geçerken " araba gelilor" diyor " istemilom istilom" böyle konuşuyor. Aklıma direkt " delilo" geliyor ya ☺

(Bazı fotoğraflarım bulanık , kaymış olabilir benim telefon bozuktu ne yapayım☺ )



2 Ağustos Çarşamba günü çocukların sesiyle uyandım aşağı indim onlarla biraz oynadık herkesin kalkmasını bekledik.Gülay yengenin her gün hazırladığı kahvaltı bir öncekinden de daha güzeldi yedirmeyi içirmeyi gerçekten çok seven biri gerek sabah kahvaltısı gerek denize giderken hazırladıkları (makarna salatası,poğaça vs) gerek akşam yemekleri harikaydı.

 

Kahvaltımızı yaptık,arabaya bindik Güneyli Sahiline indik.


Biraz da bilgi vereyim size; Gülay Yengenin Annesinin burada yazlığı var yazlık şöyle diyeyim yol kenarında , sitenin içinde , 3 katlı bir ev. ( biz otobüsle direkt sitenin önünde indik ☺)Bol yeşillikli , bol bol sebze meyve yetiştirilen herkesin kendine ait bir bahçesi var ama tek sıkıntı inanılmaz sessiz ☺buraya emekli olunca"kafa dinlemek" için gelebilirsin o da bizde ikizler var arada başka çocuklarda dışarı çıkınca biraz ses oluyordu onun haricinde mesela akşam balkonda oturuyorsun o kadar sessiz ki kendin ses çıkarmaya korkuyorsun milleti rahatsız ederim diye. 

Sitenin karşısı tarla gibi zaten burada en çok Ayçiçeğini görüyorsunuz. Etrafta bakkal yok ve bakkala gitmek için araba şart burada herkesin arabası var zaten arabasız çok zor. Denize bile yaklaşık 10 dakika uzaklıkta bir yere gidiyorduk aslında siteden çıkınca , sağa dönünce orada da denize girilen bir yer var görüyordum ama Güneyli sahilinin denizi daha temiz diye oraya gidiyorlarmış.

Tarık dayı - Elif - Gülay yenge - Ela
Güneyli sahilinde şezlonglar çok uygun kişi başı olarak değil şezlong başına alıyorlar fiyatı , istersen 4 tane kirala istersen iki tane hiç problem değil ve sadece 5 TL biz ilk gün 20 TL verince çok şaşırdım Şile'de kişi başı 20 TL veriyorsun burada 4 tane şezlong için bu fiyatı veriyorsun şaşırtıcı..
Biz ağustos'un başında gitmemize rağmen çok kalabalık değildi. Elbette cumartesi günü gittiğimizde diğer günlere göre daha kalabalıktı ama şu yoktu "iğne atsan yere düşmez". Bu yüzden rahatlıkla denize girebiliyorduk. Deniz buz gibi Elif bile ilk denize girdiğinde " buş gibi" dedi ki onlar sanki sıcak suya girer gibi direkt giriyorlardı suya Serhat " Yenge sen bunları soğuk suyla mı yıkıyorsun " diyordu hele Serhat'ı sormayın biz hep beraber denize girer yüzer takılırdık Serhat hala kıyıda daha ayak bileklerinde girmeye çalışırdı.


İlk denizle buluşmam biraz acı ama güzel oldu. Özlemiştim en son geçen sene Ağustos'ta Şile'ye gitmiştik.Elif 3.5 yaşında olmasına kolluksuz simitsiz giriyor bir de mesela gidiyor gidiyor baktı ki yere basamıyor " ben basamıyom" diyor biraz daha ileri gittikçe deniz seviyesi yine azalıyor alıp götüyorum Elif'i " ben basabiliyom" diyor ya konuşması bir yandan İzmir'liler gibi bir yandan Ankaralılar gibi hoş Yozgatlılar o ayrı☺ Mesela der ki " kuşura bahma" o bakmayı bahma olarak söylüyor ya o kadar komik oluyor ki.




Akşam sofrada yok yoktu Gülay yengeler balkonlarına küçük şömineler var ya onlardan yaptırmışlar orada mangal yaptık .


Akşam da Gülay yenge komşunun adını unuttum dedi ki " Şarköy'de pazar varmış ona gidelim " dedi saat 21:30 mu neydi çıktık hani ben şöyle düşündüm pazar herhalde böyle fuarlar oluyor ya öyle diye düşündüm bizimkiler de bildiğin pazar sanmış oysa neymiş bildiğiniz çarşı. Hani incik boncuk,kıyafet satılan vs yerler var ya öyle bir yermiş :)  Bu bayan Makedonyalıymış galiba orada bu tarz yerlere " pazar " diyorlar biz olsak çarşı deriz ☺ Hatta Gülay yenge gecenin sonunda eve geldiğimiz de dedi ki " ben böyle bir yer olduğunu bilseydim gitmezdim tamam güzel yer ama ben pazar var sandım " dedi ☺


Bizim ikizler park alanı gördü orada oyalandılar Serhat ve Tarık dayı da langırt oynadı .








Şarköy'e bayıldım diyebilirim çok güzel bir yer çok eğlenceli ve evleri böyle Adalar'da ki evlere benziyor hepimiz oraya bayıldık . Bayıldık bayılmasana da keşke gündüz gelseydik dedik çünkü giderken öyle ara yollardan gittik ki bildiğiniz ışık falan yok yol da hepimiz Allah'a emanet gittik
Dondurmamızı aldık gezindik gerçekten çok güzel bir yer buraya gündüzden gelmeli önce denize girmeli sonra ise akşamına gezmeli biraz Kadıköy , biraz Adalar karışık her gördüğümüz yere " bak buraya benziyor bak şuraya benziyor " diye söylendik durduk.

Altını çizerek tekrar söylüyorum Şarköy'ü gezmenizi tavsiye ederim.Gündüzden gidin denizinize girin akşamına da gezin. 

 
.
Çocuklar faytonu gördü binmek istedi ben dedim " Ben binmem atlara zarar veriyoruz " dedim binmem de binmem diye inat ettim ama sonunda beni bindirdiler.



Neyse ki at yavaş gidiyordu. Adalar'da ki gibi değil hayvanlara eziyet ediyorlar Adalar'da ama burada onu görmedim çünkü dümdüz bir yol ve sakin sakin bir tur attık ama yine de fayton'a binilmemesi taraftarıyım çünkü o hayvanlara yapılan eziyet ve sonrasında onların ölmeleri beni inanılmaz üzüyor.



3 Ağustos Perşembe günü bugün deniz bisikletine bindik ☺En son yıl bilmem kaçken Altınoluk da binmiştim.




Kıyıdan uzaklaştıkça denizin daha da soğuduğunu hissediyordum yahu benim amacım açılıp denize girmekti ama hem soğuk hem de şimdi ikizler var benim ardımdan atlarlar falan diye sadece denize ayaklarımı soktum.


Plaj'da otururken bu bayraklı yere gelmek istiyordum Serhat ve Tarık dayı deniz bisikletini sürmeye başladı buraya geldik ne oldu dersiniz fark etmedik ama denizin içinde kocaman bir kaya vardı ve deniz bisikleti kayanın üstüne oturdu ☺ Bildiğiniz 15 dakika boyunca boşa dönüp durduk hayır bizimkiler aşağı inip bisikleti döndürecekler ama suyun altı deniz kestanesi kaynıyor . En sonunda atladılar artık ayaklarına bata çıka bisikleti döndürmeye başardılar.Sonra Tarık dayı arkaya geçti ben ve Serhat yola devam ettik aşırı akıntı vardı sürüklenip duruyorduk neyse bir şekilde kıyıya gelmeyi başardık.

1 saatliğine 20 TL verdik yarım saat 15 TL'di giderseniz aklınızda olsun ☺

Bu akşam evdeydik çocuklar uyuduktan sonra bayağı bir sohbet muhabbet ettik Gülay yenge ve Tarık dayıyla kah güldük kah şikayetlerimiz oldu falan filan ama tatil güzel geçiyordu. Tek sıkıntı hoş sıkıntı da denmez ama tanıdık yere gidince daha çok yoruluyorsun sofrayı hazırla,sofrayı kaldır bulaşıkları hallet bir yandan çocuklarla ilgilen bir de odaya çıkman gerektiği zaman iki kat üste çık. İstanbul'da ki misafirlikten tek farkım denize girmiş olmamdı ☺ Bence en güzel tatil ne biliyor musunuz ? Otel .. Gerçekten otel kadar rahat bir tatil yok hele bir de çalışan bir bayansan ve rahatlık istiyorsan , hizmet etmek istemiyorsan kesinlikle Otel'i tercih etmeli evet bir eve gittiğinde belki ödeyeceğin 6 gün 5 gece tatilin 4'de 1'ini ödüyorsun ama en azından plaj için ayrı para vermiyorsun yemek için ayrı para vermiyorsun ne bileyim herkesin zevki farklıdır ama ben otel tatilini daha çok seviyorum orası net !

3.ve 4. günü ayrı bir postta yazacağım.
Şimdilik hoşçakalın ☺

Saygılar..

16 Ağustos 2017 Çarşamba

Nikah Tazeleme - 16.YIL / Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri

Siz daha önce hiç nikah tazeleme törenine katıldınız  mı?  Valla bende duyduğumda inanamadım hani ünlüler falan yapar ya bende öyle televizyonda görmüştüm gerçeğine ilk kez şahit oldum ve sanki ilk gün ki gibi bir aşkla kutlandı ☺

Acıbadem'de oturduğumuz dönem de çok yakın komşumuz olan Sunay abla ve eşi Devrim abi ile sıkça görüşürdük biz oradan taşınmamıza rağmen Annem'le Sunay abla irtibatı hiç koparmadılar hatta evlendikten bir altı ay sonra da Sunay abla beni ziyarete geldi " hala inanamıyorum akşamları hep beraber oturup çay içtiğimiz kız şimdi evlenmiş evinin hanımı olmuş" demişti.



18.06.2017 Pazar günü Annem ben ve Serhat Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesislerine gittik mekana daha önceden eski çalıştığım yerle birlikte yeni yıl eğlencesi için gelmiştik hemde Grup 84 konseriyle birlikte ☺ Normalde havuz başı düğün olacaktı fakat yağmur yağdığı için iç kısıma alınmış konseri de burada izlemiştik ☺

Girişte bizi Sunay & Devrim yazılı banner karşıladı bir baktık 16 yıl olmuş vay be hemen Serhat'a döndüm " bizde 10.yılımız da yapsak mı " dedim bizimki bir şey demedi zaten bende öylesine söylemiştim ☺





Mekan'da her şey düşünülmüş sanki ilk defa evleniliyor hissi verilmişti nikah şekerleri bile vardı ☺
Ramazan ayında olduğu için yemekli bir düğün konsepti düşünülmüştü yalnız yemeklerini soracaksanız benim hiç damak zevkime uygun değildi aç kaldık diyebilirim ☺




Çıkış müziği : Fenerbahçe Marşı

Ciddiyim bende inanamadım romantik bir şarkı çalar diye düşündüm ama FB marşı çaldı önden Devrim abi çıktı , Sunay abla ise arkadan yakışıklı iki oğlunun koluna girmiş geliyordu.

 

Nikah kıyılma esnasına geçildi bildiğiniz gerçekten nikah kıyılıyordu Sunay abla eski kızlık soyadını falan söyledi , nikah memuru da gerçek nikah memuruydu sanırım çünkü " Bunca yıldır memurluk yapıyorum 16 yıl sonra hala daha ilk defa birbirlerine aşkla bakan iki insana denk geliyorum " dedi. Şahitler de oğulları Işık ve Ata oldu. Sunay abla " Eveeet " diye bağırdı güzeldi çok hoşuma gitti ya insanın tekrar evlenesi geliyor ☺


Nikah kıyıldıktan sonra ilk dans edildi sonra danşçılar çıktı bir kaç dakika oynadılar içeri geçtiler.


Sunay abla ve Devrim abi bütün masaları gezdiler ve tek tek fotoğraf çektirdiler.
Bende o gün tulum giymeyi tercih ettim yalnız o dönemler telefon bozuk olduğu için boydan fotoğrafım anca bu kadar ☺

Telefonu geçen gün yaptırmaya gittim 50 TL kamera + 150 TL ekran için verdim benim telefonda donma problemi vardı ve kamera da çalışmıyordu. Tamirden çıkarttım telefonu donma yok çok şükür dedim 1 saat sonra ekran karardı tabi aynı gün gidemedim bir sonraki günde iş görüşmesi vardı 2 gün sonra gittim 150 TL'sini geri aldım 50 TL kamera için vermiş oldum kamera lazım oluyor yani 8 aydır bu telefonu böyle kullandım kim kullanır ki şu zamanda böyle kamerası çalışmayan bir telefonu ? Hele bir de sosyal medya tutkunu ise anında yenisini alır. Neyse ki benim sosyal medya hesabım yok eşimin instagramını kullanıyorum arada sırada..O yüzden bu zamana kadar kamerasız kullanmayı  göze aldım. Ama yine de anladım ki kamera gerçekten çok lazım oluyor Serhat'ın da telefonunun kapasitesi dolu olduğu için fotoğraf pek çekemiyor. Bakalım çalışmaya başlayayım da yeni telefon alacağım yurt dışından getirme durumu da var ama artık iyice saçmalamışlar işleteceğimiz pasaporta 2 yıl hiç telefon alınmaması lazımmış ayrıca son 1 ayda yurt dışına gitmiş olması gerekiyormuş falan filan.

Böyle işte,ölmeden bir nikah tazeleme olayına da şahit oldum ☺
Darısı tüm isteyenlerin başına.

Saygılar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...