DJ Serhat Serdaroğlu - Türkçe Set Vol 1 (Club Mix 2014 Non Stop) [FREE DOWNLOAD]

15 Eylül 2017 Cuma

Çanakkale / Saros Tatili Part / 2

4 Ağustos Cuma günü sabah kalktığımda kaldığımız odadan şöyle bir etrafa baktım süper deniz manzarası var hemen fotoğrafladım.

Son iki gündü iyi değerlendirmek lazımdı.

Önce kahvaltı yapıldı , Serhat ve Tarık dayı cuma namazına gitti döndüklerinde denize gidecektik biz hazır bekliyorduk. Denize gitmeden önce Geliboya gittik bir kaç tane almamız gereken şeyler vardı yaklaşık bir 20-25 dakika da gittik. Gelibolu'da tam gezilecek yerler vardı gezip bol bol fotoğraf çekmek çok istedim ama vaktimiz yoktu bu yüzden planımız akşam gitmekti.

Denizin yine keyfini doya doya çıkardık bugün 3 kere girdim ve deniz bugün diğer günlere göre daha ılımandı hava da bayağı yakıyordu.

Akşam yine odamızın gün batımı manzarasını çektim , çok güzel ya burada oturup çay kahve içeceksin ama çocuklardan bunu yapmak imkansız ☺

Akşam yola koyulduk . Arabayı park edip Gelibolu'nun ara caddelerine girdik oraları dolandık  , çok canlı bir yer sevdim☺

Piri Reis Müzesi

Gündüzden gelip gezmek gerekiyordu burayı ama dediğim gibi iki çocukla bu çok zor oluyor bende sadece fotoğraflamakla yetiniyorum ☺

Biraz  dolandıktan sonra çay bahçesinde oturmaya karar verdik.

Ama o kadar kalabalık ki yer bulmak imkansız. Ben bir masa buldum oturdum ama sığmamız imkansızdı.Bizimkiler sandalye getirmeye gittiler o sırada bir masa kalktı ben bir koşturdum herkes bana bakıyor gülüyordu bir aile de " kaptı helal olsun" diyordu ☺

Birer çay içtik sohbet muhabbet ettik.

Valla bana en çok koyan da o günlerde telefonumun bozuk olması :( hiç doyasıya fotoğraf çekemedim fotoğraf makinesiyle çekilenler de istediğim gibi olmuyordu.

5 Ağustos Cumartesi günü ise aynı şeyleri yaptığımız için bir daha o güne dair bir şey yazmaya gerek yok diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim denizin dibine vurdum ayrılmak istemedim denizden bol bol yüzdüm bol bol suya girip çıktım ☺

Son gün saat 15:00 gibi yola koyulduk akşam eve vardığımız da saat neredeyse 21:00 olmuştu bir tatil daha böylelikle son bulmuştu.

2018'de ne olur ne biter Allah bilir ama uzun zamandır istediğim bir şey var ki oda şöyle 5 yıldızlı bir otelde tatil yapmak ☺Allah seneye inşallah nasip eder.